מסגריות וסורגים – חברת השמירה שלכם...

סורגים נועדו לשמש הגנה. סורגים מגנים על בתי עסקים ובתי מגורים מפני גניבות. סורגים מגנים על ילדים קטנים וסקרנים, שאוהבים לטפס על החלון. סורגים בקומות גבוהות מגנים מפני נפילה. הסורגים מחוברים לקיר בחוזקה, ואפשר להניח עליהם משקל גבוה מבלי לחשוש מניתוקם מהקיר.

מסגריות הן המקום להתרשמות מסורגים. ניתן למצוא מגוון רחב של עבודות מסגרות וסוגים רבים של סורגים, אותם אפשר להתאים באופן אישי לצרכי הלקוח ולשימוש המיועד. ישנם סורגים, אשר מחוברים אל הקיר בקביעות. לחניות או למרפסות ניתן להתאים סורגים מתקפלים או סורגים נגללים.

סורגים לבית יכולים להתאים גם לגידור הגינה, למרפסות רחבות, לכניסה לחניונים ועוד. לפני שאתם מזמינים סורגים לבית, כדאי לבדוק אילו סוגי סורגים לבית קיימים בשוק, ואילו יתאימו לכם ויהיו הכי יעילים לצרכים שלכם.

מסגריות וסורגים – איך בוחרים מסגריה?

כשאתם מבררים על מסגריות שונות, ובטרם תבחרו בשירותים של מסגריה, כדאי לבדוק מהו הניסיון של המסגריה, באילו סוגי עבודות מתכת מתמחה – מסגריות ככלל מספקות שירותים של עיצוב ברזל, בניית שערים ושערים חשמליים, סורגים, מעקות, גדרות מברזל, עבודות מיוחדות בברזל וריהוט מברזל.

אם אתם לא משוכנעים בדוגמה מסוימת של סורגים ויש לכם רק רעיון כללי, ביקור באותן מסגריות יכול להקל עליכם בבחירה.

סורגים? מה בודקים?

כשאתם מבקרים במסגריות – בדקו באילו חומרים משתמשת כל מסגריה ואת מידת עמידותם.

מסגריות אשר עבודות נירוסטה לסורגים לבית, צריכות לספק סורגים בעלי מראה אסתטי ולגלוון את הסורגים, על מנת למנוע חלודה ולשמור על הסורג לאורך שנים. יש לבדוק מהם הרווחים בין הסורגים, הרווח התקני חייב להיות עד 10 ס"מ. לאחר ההתקנה, וודאו שהמרווח של הסורג מהחלון לא עולה על 10 ס"מ, בדקו שאין פינות חדות ובדקו את החוזק של הסורג המותקן לקיר, שהינו יציב, ואינו יוצר סדקים סביב הקיר או באזור החיבור. במקרה שבונים סורגים להגבהת מרפסות, חשוב לוודא, כי אין אפשרות של טיפוס על הסורג.

מסגריות רבות מציעות סוגים רבים של סורגים, אבל חשוב לבחור באותם סורגים שיתמזגו עם הבית בצורה הרמונית. חשוב לבחור בבעלי מסגריות, שיעמדו בזמנים ולא יקלו ראש ברמת הגימור והבטיחות.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here