קרדיט צילום: צוות ביתא-עיצובים מתקדמים באלומיניום

כבר לא צריך להוציא את הסוכה מהמחסן ולהסתבך עם הרכבה והתקנה של מוטות ברזל ויריעות בד. הודות לפיתוחים טכנולוגיים אפשר להתקין פרגולה שהופכת לסוכה בקלות בומהירות.

במשך שנים מי שרצה להתקין הצלללה בחצר, במרפסת או על הגג נאלץ לבחור בין שתי אפשרויות:הצללה באמצעות קורות עץ או הצללה באמצעות יריעות פלסטיק. אבל אלה לא היו אסתטיות במיוחד ודרשו תחזוקה שוטפת ויקרה.

כיום, נוספת אופציה שלילית שהופכת את הבחירה לקלה מאוד – פרגולה מאלומיניום מעוצבת, קלה לתחזוקה ובעלת עיצוב יוקרתי.

מה הביא לשינוי בתחום ההצללה? במילה אחת – אלומיניום.

יתרונות האלומיניום בהתקנת פרגולה

לאלומיניום יתרונות רבים החל מעמידות בפני תנאי מזג האוויר, עמידות בפני אש, תחזוקה שוטפת קלה, ניתן לכיפוף וחיתוך בקלות, אינו מחליד וניתן לצביעה בכל צבע וגוון.

יתרונות אלה הפכו אותו לחומר גלם אידיאלי לייצור פרגולות. כל תהליך תכנון הפרגולה, ייצור הפרגולה ואף התקנת הפרגולה הפך יעיל יותר, קל יותר, מעוצב יותר ובעיקר מהיר יותר.

קרדיט צילום: צוות ביתא-עיצובים מתקדמים באלומיניום

פרגולה מאלומיניום – סוכה כשרה לחג

פיתוחים וחידושים טכנולוגיים מאפשרים כיום לעצב ולתכנן פרגולות בהתאם לדרישת הלקוח. אם בעבר הלקוח היה בוחר מתוך קטלוג קבוע הרי שכיום הוא יכול לעצב פרגולה בעיצוב אישי, דינמי ופוקציונלי.

אם בעבר נאמר שכל בית צריך מרפסת, הרי שכיום כל בית צריך פרגולה המשלבת פתרונות טכנולוגים לצורך הצללה מפני השמש החמה והגנה מפני הגשמים.

היום תוכלו לבחור בין:

פרגולה עם שלט רחוק לפתיחה וסגירה בהתא לצרכים שלכם

פרגולה עם תאורת לד מובנית

פרגולה עם פתיחה מלאה או חלקית בהתאם לתנאי מזג האויר

הדינמיות שבעיצוב פרגולה מאלומיניום מאפשרת להתאים לכל בית פתרון הצללה שמתאים לכל ימי השנה בכלל ולחגי ישראל בפרט. כך שאין יותר להוציא מהמחסן, להרכיב ולפרק בכל פעם מחדש. כל מה שצריך לעשות הוא לפרק את הלוחות שעל הפרגולה בקלות ובמהירות וליהנות ממש תוך מספר דקות מסוכה כשרה לחג.

 

המידע באדיבות שרון יצחק 'ביתא-עיצובים מתקדמים מאלומיניום'

www.beta-design.co.il

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here