קרדיט לתמונות: aha-alumnium.co.il

תריסים הם עדיין מבוקשים מאוד ואין הרבה אנשים שיסכימו לוותר עליהם במזג אוויר כזה שבו השמש קופחת עד שעות מאוחרות. תריסים שימושיים מאוד בכמה תצורות ויש כאלה שאוהבים דווקא את הסגנונות הנוסטלגיים יותר לעומת כאלה שמחפשים תריסים חשמליים ומתוחכמים שקל ונוח להניע ולהפעיל אותם. בכל מקרה, רצוי מאוד לא להשאיר תריסים ישנים שאי אפשר כבר לפתוח ולסגור בקלות והם עלולים להיתקע או לקרוס וליצור מצב מאוד לא נעים של חלונות שאי אפשר להשתמש בהם. יש פתרונות שונים שמוצעים היום למי שרוצה החלפת תריסים ישנים ורובם עשויים דווקא מבד או מחומרים שונים ומגוונים, ויש גם תריסים שחלקם עשויים מעץ. יש סגנונות אנכיים ואופקיים ויש כאלה שהם ידניים משום שחשמל לא מתאים לכם להפעלה שלהם אם רוצים פשטות. את כל העבודות האלה אפשר לבצע בקלות מבלי לקחת יותר מדי זמן משום שגם הטכניקות להחלפת תריסים הרבה יותר נוחות. לאחר פינוי התריסים הישנים שלכם מתקינים את התריסים שמתאימים למפרט החלונות שלכם ובמראה שהכי מתאים לעיצוב הפנים שלכם. חברת א.ח.ע אלומיניום מציעה לכם אפשרויות שונות של תריסים לנוחותכם.

תיקוני תריסים בקלות

תריסים נוטים להתקלקל בגלל בעיות שונות ואפשר לא רק לתקן אותם אלא גם לחדש. מנגנוני התריסים השונים נתקלים בבעיות אופייניות מדי פעם ולכן צריך לקרוא לשירות של טכנאי תריסים כדי לתקן בעיות כמו קריעת הרצועה של התריס, תריסים שתקועים, גלילה שאינה מסתדרת ועוד. טכנאי שמוזמן יבדוק מהי הבעיה והאם היא בגלל בלאי של חלקי המנגנון, בגלל התקנה לא נכונה ולא מתאימה או בגלל שבירה של חלק מהמנגנון. קורה לא פעם גם ששימוש לא נכון בתריס והרמה מהירה וחדה מדי שאינה אחידה יכולה לגרום לבעיה בתריסים.

בעיות שאפשר לפתור יחסית בקלות

בעיות כמו תריסים תקועים ושלבים תקועים במסילות, נפילה בגלל ברגים לא מהודקים שגרמו לכך, בעיות בקופסת הגלילה עקב תקלות ושבירה של חלקים פגומים והצורך בהחלפתם, וכמובן בעיות שונות בגל לתריסים חשמליים. שם התקלות יכולות להיות בתריסים עצמם או במנגנון החשמלי שמפעיל אותם. טכנאים מנוסים יודעים היטב איך לתקן את התריסים ולבדוק את הקופסה והמנגנון ולא תמיד צריך להוציא כסף רב על מנת לתקן אותם. לפעמים זאת פשוט בעיה אחת ממוקדת שאפשר לאתר ולפתור בקלות יחסית על ידי מומחיות הטכנאי שאתם מזמינים. שירות ההתקנות והתיקונים של חברת א.ח.ע אלומיניום עומד לרשותכם כבר שנים רבות בכל סגנון של תריס ובכל מנגנון.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here