משחקים מדליקים לעובדים

ימי הכיף לעובדים גדושים תמיד בהנאה וכיף לכולם. כדי שכולם ייהנו במהלך היום, חשוב לבחור את המיקום והפעילות הטובה והאטרקטיבית ביותר לכל העובדים. יש להקפיד על בחירת פעילות בהתאם למספר המשתתפים ביום הכיף, במידה ומדובר בחברה גדולה עם מספר גדול של עובדים – כדאי לבחור מקום גדול ומרווח מספיק שיכיל את כולם, וכך גם להיפך.

מומלץ לבחור פעילויות ייחודיות ואטרקטיביות ליום הכיף, כך שהעובדים לא ישתעממו לאחר מספר שעות או חלילה מספר דקות. ריכזנו עבורכם מספר פעילויות ומשחקים מדליקים במיוחד, שמומלץ מאוד לשלב אותם בימי הכיף שארגנתם לעובדיכם.

כדור-מים בבריכה

פעילות כיפית במיוחד ומגבשת לכל העובדים. במידה ובחרתם לערוך יום כיף בבריכה, מומלץ לשלב גם משחקי בריכה מהנים ומאתגרים לכולם. בדרך כלל משחקים קבוצתיים דורשים תחרויות, עבודת צוות ושיתוף פעולה. לכן זוהי יכולה להיות פעילות נהדרת ומגבשת לכל העובדים.

במידה ואתם עורכים את יום הכיף במתחם סגור ולא בבריכה, ניתן לערוך משחקי כדור תחרותיים המתאימים למתחמים סגורים. לדוגמה משחק מחניים יכול להיות משחק קבוצתי נהדר לכולם, כך שכולם יוכלו לשחק תוך שיתוף פעולה ועבודת צוות. משחק מהנה במיוחד ומגבש!

דו-שיח בשפת הג'יבריש

משחק כיפי ומצחיק במיוחד. בוחרים מספר משתתפים מחברי הצוות ומבקשים מהם להציג סיטואציה מחיי העבודה תוך שהם משתמשים בשפת ג'יבריש שאינה מובנית כלל. כך אחד מנסה לשוחח עם השני תוך שימוש במילים שאינן מובנות, וכל אחד מהם צריך לנסות להבין את ההקשר ומה החבר שלו התכוון.

זהו משחק מפיל מצחוק תמיד! בדרך הזו האינטראקציה והקשר בין חברי הצוות נבנה בצורה מיוחדת, דבר שיכול מאוד לתרום לעבודת הצוות במשרד. ניתן להוסיף אטרקטיביות ותחרותיות למשחק בכך שכל קבוצה מתחלקת לזוגות ולכל זוג יש זמן מוקצב מראש לשיח הג'יבריש, כך שקבוצה שנכשלה מספר רב של פעמים בהבנת הג'יבריש – היא המפסידה.

משחק שמות בסימנים

משחק נוסף משעשע המיועד במיוחד לצוות עובדים שלא מכירים אחד את השני. כולם עומדים במעגל גדול כך שכל אחד רואה את השני, כל אחד צריך להציג את עצמו על ידי אמירת השם ותנועה מסוימת שמייצגת אותו. לדוגמה – קובי מכריז על שמו ועושה תנועה של עמידה על רגל אחת, הבאה אחריו עינת מכריזה על שמה ועושה תנועה של שתי ידיים מונפות למעלה וכך הלאה.

לאחר שכולם הציגו את עצמם עם תנועה מייצגת, על כל אחד מחבר הקבוצה לקרוא בשמו של חבר אחר תוך שהוא מציג את התנועה שמאפיינת את אותו חבר. במידה והוא התבלבל בשם או התנועה – הוא נפסל ויוצא מהמשחק. זהו משחק נהדר שיכול לפתוח את יום הכיף או ערב החברה, כך כל אחד יכיר את השני בשם שלו וכולם ירגישו משוחררים ופתוחים יותר אחד עם השני.

השאר תגובה

Please enter your comment!
Please enter your name here